Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
Nechci se s tebou hádat,ale ty to studuješ,máti už to roky dělá,takže pořád myslím,že ví víc..abych ti oponovala...co se týče mě,určitě toho víš víc.Já sem spíš přes ty zvířátka
No jako blb co tomu nerozumí musim Puntu zklamat, my nedosáhnem na žádný dávky...
žako je naprostá pí.a
Jo Put ma recht, je to starej pragmatik.
Jo a Dospe klidně se objetuju a ty sračky do sebe bez vyčitku naliju.pejs
Proč na ty dávky nadávat - proč je nazačít využívat?
Koneckonců každýmu se líp spí když ví že kamkoli spadne zachytí ho hustá sít sociálního zapezpečení
A ještě neco na odlehčení http://www.youtube.com/watch?v=4Jvs9vUd_mY
Hele hlavně de vo jednu věc.Bursík je ulisnej pomrdanec a navíc si to rozdává s aktivistkou Jacques.To je přeci hnus
To švána:nechci fakovat máti,možná tomu fakt rozumí,ale rad bych připomenul že studuju hospodářskou politiku veřejný finance atd...z toho usuzuju že tomu rozumim trošku víc...ne proto že sem chytrej,ale že to prostě studovat musim.A mužu Ti potvrdit že o čem mluvíš(dávky pro cigány a flákače)sou jen nějakým zlomkem z celých veř.financí a populistickým tématem všech stran...make peas not war
Začínám mít rád komunisty čím dál víc.
hele delas z nas dementy...asi moudrost sveta nebo co!?!? socani sou na hovno a kdyby paroubek furt nefakoval tak uz je to mnohem dal...cekam rozohnenou odpoved plnou sprostych slov,ale radsi bych se na to vysral...muj nazor nezmenis takze vypisovani salodlouhejch sracek je na nic...zatim pejs
Jo Tome-doma a nestydím se za to!!máti je ekonom každým coulem,jsem přesvědčena že o sociální politice toho ví stokrát víc než ty.Taky je tu podstatně dýl než ty,takže věřím že ví co říká!!fakuj mě,ale zkus fakovat moji máti a uvidíš
to tomash: nezapominejme na generala Svobodu, mezi havlem a tatíčkem masarykem
a hlavne nezapominejme na jednu vec.. BUBLANOVY OBUŠKY DALY HOLKÁM DO DRŽKY
fuck off paroubteck, tupolhánek, burzák, čupek, aaaaaa hlavne fucklip of